#ITSAPEROLTIME kampány

#ITSAPEROLTIME kampány

Az Aperol márka nyári kampányához kértek fel minket különböző médiaelemek elkészítésére. A kampány lényege, hogy mindenki, aki a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon, vagy a kampány microsite-ján keresztül az #itsaperoltime hashtaggel feltölt egy képet – amin valamilyen formában az Aperol megjelenik – részt vesz egy nyereményjátékon, illetve a kép része lesz egy videóklippnek. A microsite a kampány központi eleme. Egy speciális Social Media Hub integrációt tartalmaz, ami összegyűjti a különböző social csatornákon #itsaperoltime hashtaggel feltöltött képeket, majd azokat idő szerinti sorrendben megjeleníti. A weboldal reszponzív, tehát asztali számítógépen, tableten és mobiltelefonon is változatlan felhasználói élményt nyújt.

Intersport támogatói szpot
KFC Budapest Park microsite
Vissza

Sütik

Saját, illetve harmadik féltől származó sütiket használunk annak érdekében, hogy megmutassuk ezt a weboldalt, és jobban megértsük, hogyan használja azt, azzal a céllal, hogy javítsuk az általunk kínált szolgáltatásokat. Ha folytatod a böngészést, úgy gondoljuk, hogy elfogadtad a sütiket.